BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 15, 2009

girls day out!

hari ini keluar dengan sepupu saya
pergi ke kbmall
walaupun rancangan asal tergendala
kami tetap meneruskan agenda
sepupuku yang tersayang belanja saya makan
semoga akak sentiasa comel dan gembira
jalan-jalan ,makan-makan
beginilah yang terjadi apabila tiada tujuan khusus
pusing-pusing tengok kasut
cantiknya higheel!
tapi apakan daya
sudah berjanji tidak akan pakai lagi
jalan lagi nampak beg
saya membantu dia memilih handbag
sangat cantik dan sesuai dengan dia
saya melihat sebuah musical box
entah kenapa rasa ingin memilikinya
mungkin lain kali saya akan membelinya
disebabkan kekurangan bajet
akhirnya saya membuat keputusan untuk membeli sehelai baju
ada 3 warna pilihan
hitam,merah dan hijau
sudah tentu hitam yang menjadi pilihan
tambahan lagi dia atas baju itu
tertulis perkataan
"you done too far this time.."
sangat bersesuaian dengan tema
keadaan masih seperti biasa
diharapkan kedatangan lain kali
akan membawa perubahan

0 respon: