BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 12, 2009

under 8tEen

lagi dua tahun saya akan menamatkan sekolah menengah
SUNGGUH TIDAK SABAR!!!
saya tahu saya akan menghadapi SPM
tapi hidup ini bukan semata-mata untuk belajar sahaja
kadang-kadang belajar daripada pengalaman
lebih berkesan daripada yang tertulis dalam buku
AMARAN jangan terpengaruh dengan ideologi ini
bila dah cukup umur 18 tahun
saya nak

1.ambik lesen kereta.senang nak pergi mana-mana.tidak perlu susahkan orang



2.sementara tunggu keputusan SPM keluar.nak kerja kat tadika.




3.belajar memasak banyak-banyak.teringin sangat nak belajar buat LEPAT PISANG.saya memang tak suka makan.tapi atas sebab-sebab tertentu saya mahu belajar.




4.beli handphone baru.sudah berjanji tidak akan tukar lagi sebelum habis sekolah melainkan handphone sekarang ini rosak.sekarang menggunakan sony ericsson k530i



5.teringin sangat nak ada laptop sendiri



6.belajar melukis.seronok sangat kalau boleh belajar dengan PUDING.



p/s:kalau ada lagi
nanti saya tambah

2 respon:

Niji said...

meh nak tambah..
nnt sy umur 18 tahun...



saya nak kahwin!!!



takkan tu pun lupa nk letak?
isy..

fatin arina said...

hehe
at least ckup 20
18 tu muda lgi
ahaha