BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 17, 2009

kantoi..

tinggal berapa hari lagi nak raya
memang dah tak sabar-sabar lagi
sampai sekolah pun ponteng
tengah malam semalam nurul nadia mesej
masa tu saya sudah tidur
bangun pagi tadi baru tengok
ada dua mesej
"che tin..aku ni nad..sihat dop?"
(dia guna nombor baru..sebab tu kenalkan diri..hehe)
yang satu lagi pulak
"da sampai umah da.."
(haha..petang semalam baru naik bas nak balik umah..)
selepas baca mesej terus sambung tidur
tanpa membalas terlebih dahulu
kalau balas kena mesej pula
nanti bangun la mesej..hehehe
tengah sedap tidur
bunyi lagu selamat hari raya
dengan mata yang masih berat
tengok nombor yang terpapar
lepas tu angkat
cakap la dengan nurul nadia comel ni
dia cakap dia makin gemuk
ya ke?
tak tengok saya lagi..hehe
soalan yang paling cepumas membuatkan mata saya terbuka dilontarkan
"eh..arini skul naim cuti ke?"
"hehe..aku tak tahu la..aku ponteng.."
"gila la kau ni..thira ponteng..syikin ponteng..spirit nak raya ke?!!"
saya tergelak besar
biasalah baru habis peperiksaan
pergi sekolah pun
tak buat apa-apa juga
semalam sebenarnya athira dah mesej
beritahu dia tak nak pergi sekolah hari ini
mesti afiqah bengang giler
sorry ya sayang..biasalah kat asrama tak boleh ponteng..hehe

p/s:amni yang comel dan 'innoncent' itu pun ponteng hari ini..saya yang macam 'devil' ni lagi la..hohoho

0 respon: