BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 18, 2009

persiapan

hari raya bakal menjelang
tapi saya rasa saya ni semakin emo..huhu
mood raya hilang entah ke mana
asyik fikirkan dia je..haiyaa
fatin dia mana ada fikirkan awak..cuba jangan fikirkan dia boleh?
(monolog dalaman..hehe)
untuk menghilangkan tekanan ini
nak cerita pasal persiapan hari raya
semalam sudah ambil semua baju kurung
cuba pakai
BESAR!!
nape boleh besar?sedangkan guna ukuran lama..huhu
mama cakap,"awak makin kurus la tu.."
ya ke?hehe
abah pulak,"lepas berbuka pasni muat la.."
aduss..tak memberi harapan langsung..ingat saya ni raja makan ke?
tidak mengapalah..abaikan saja
tapi dua-dua warna ungu
baju tahun ini biasa sahaja
ingat nak buat kebaya tapi dinasihatkan tahun hadapan..hurm..
kasut pula..huhu
sikit je heel..rendah je..
ok la kot..
biskut?
tahun ini beli sahaja ya
tiada orang yang mahu buat..hohoho
tapi raya tahun ini
semacam tidak berapa seronok a.k.a meriah
satu keluarga sepupu je yang balik
keluarga yang satu lagi beraya di sarawak
rindu laa kat diorang
kalau tambah diorang lagi happenning
sebab ramai orang..hehe
urm sekian sahaja untuk kali ini
nanti raya baru boleh cerita panjang-panjang

p/s:i'm bored to death..cepat la bangun tydo!!!



2 respon:

naz said...

selamat hari raya :)

fatin arina said...

hehe
u too
selamat hari raya aidilfitri